Rebis hè un gruppu di parsoni, omi è donne, chì intende di riflette nantu à a manera chì u sviluppu di una spiritualità di qualità femina pò cuntribuisce à elevà u livellu di a cuscenza è dunque di a vita civile.

U gruppu hè natu da un'idea di Patrizia Scanu, insegnante, psicologa è blogger per Sovranità Popolare. Immediatamente hà trovu sustegnu è aderenza da un gruppu d'amici chì dapoi anni anu spartutu l'impegnu per a crescita persunale è l'autoformazione constante. Cusì, subitu diventa un travagliu corale. Semu cunvinti chì nunda ùn pò esse cambiatu à u livellu puliticu finu à chì a ghjente sviluppa una cuscenza prufonda di a so propria natura spirituale, cumpresa in u sensu più altu è secularu di u terminu. È di l'essenza spirituale, chì in sè stessu ùn hè nè maschile nè femina, un cumpunente essenziale, a femina, hè stata longamente soffocata è ripresa, pensemu chì ci hè bisognu di ricuperà l'equilibriu persu per restaurà l'integrità di l'essere umanu. Per quessa, cù l'indispensabile cuntribuzione di Fiorella Rustici, una ricerca spirituale straordinaria, è u so travagliu fundamentale nantu à a meccanica mentale, Rebis s'impegna à quelli chì ne facenu parte à travaglià in prima parte nantu à a so cuscenza è à mette in pratica quelli principii di Etica cù e so azzioni di ogni ghjornu, Amore, Responsabilità, Ghjustizia, Gioia chì vuleriamu vede implementate in a vita suciale è pulitica. U primu mumentu di furmazione publicu tenutu da Fiorella Rustici è Patrizia Scanu s'hè tenutu in Trevi, durante a settimana estiva di l'Aleph Umanistica di Mauro Scardovelli, à u principiu di lugliu 2019 è hà avutu per tema "U risvegliu di u femminile: da a mente animale à cuscenza spirituale". Discutemu l'un l'altru cun entusiasmu. Ci dumandemu ciò chì l'ecunumia, a pulitica, u mondu di u travagliu, a famiglia, a scola, a relazione cù l'ambiente, l'alimentazione, a cultura è ogni spaziu di a vita suciale puderia esse cum'è se e qualità di a femina spirituale puderanu truvà spaziu. .

  • Presentazione in Firenze di u Rumanzu Iniziaticu È L’ANIMA SVIGLIA U SO DIO
    by Redazione di Rebis in 07 / 03 / 2023

    Cari lettori di u nostru blog, u 10 di ferraghju di u 2023 Fiorella Rustici hà presentatu u so rumanzu iniziaticu "E l'anima hà svegliatu u so Diu" à a Libraria Salvemini di Firenze. Ancu in questa occasione Fiorella hà datu nutrimentu è dati utili per l'evoluzione spirituale. À a fine ci hè stata una discussione custruttiva cù u Cuntinuà a leghje "Presentazione in Firenze di u rumanzu iniziaticu E L'ANIMA SveTTò u so Diu"

  • L'impurtanza di sapè cumu a Mente travaglia per l'effetti chì hà nantu à a Vita è a Cuscenza
    by Redazione di Rebis in 07 / 03 / 2023

    Cari lettori di u Gruppu Rebis, in st'articulu vi presentiamo una video-intervista fatta à Fiorella Rustici nant'à u canali youtube “FAICIVILTA'” u 27/02/2023. Vulemu una bona visualizazione. A redazione di u gruppu Rebis

  • Tu sì l'anima!
    by Redazione di Rebis in 08 / 02 / 2023

    Avete traforatu u scuru, subitu lampu di luce, percepitu da u core. respira ! U surrisu si alza è a pace si allarga. Tu sì l'anima! Notte enigmatica cù duie lune, sia felice. L'amore aspetta a luce di a matina. Ghjornu ermeticu stu tempiu, mappò a cunniscenza di e stelle. Da l'etere, cum'è a neve, una rugiada purpura ghjunse à l'etere, Cuntinuà a leghje "Tu sì l'anima!"

  • U diavulu in mè
    by Redazione di Rebis in 30 / 01 / 2023

    Ùn l'aghju mai vistu, ùn sapia ch'ellu era quì, ùn sapia ch'ellu era mè !Fighjulu attornu è vecu cù i so ochji, aduprà e so mani, amassi cù u so core Ùn ci hè nunda chì mi sveglia. da stu inturbimentu Pensu ch'e sò eiu, accettà ch'e sò quellu. E intantu sagnu stunatu da e mo ferite. U diavulu in mè hè fame, sete, brama, vole Continue reading "U diavulu in mè"

  • U filmu di a vita
    by Redazione di Rebis in 26 / 01 / 2023

    Ùn hè faciule d'avè una vita.Intornu à tè si vede facci cunnisciuti,ma ànime sfarente.Ti piacerebbe avè u cunfortu di u core fighjendu in l'ochji di quelli vicini. Ma ùn hè micca cusì. I to ochji li ricunnosce, Ma calcosa hè cambiata. Qualcosa hè male. U core ùn si rallegra. A vita li hà cambiatu è hà cambiatu ancu tè. Ti ricordi di a luceCuntinuà leghje "U filmu di a vita"

  • A strada hè lampata per u ritornu à u so creatore
    by Redazione di Rebis in 02 / 01 / 2023

    L'antropologi evoluzionisti ci avianu digià dettu chì eramu una razza animale ; tistimunianzi di sferenti camini religiosi è spirituali ci avianu digià dettu ch'è no aviamu un'anima; ma chì avemu parechje ànime, una di quale hè l'animali, è chì a nostra ànima umana hè cusì dorme è inconsciente chì ùn pò micca passà e teste chì Cuntinuà a leghje "U caminu hè tracciatu per u ritornu à u so creatore"

  • Io
    by Redazione di Rebis in 28 / 12 / 2022

    Eiu hè fàciule à dì mi pare di mè ma poi svanisci senza accontu Ci vole pratica Ci vole eserciziu Prima di esse mè ùn sapete quale sì Prima di esse mè sì tuttu u restu Stranu di pensà chì tuttu u restu fora ùn hè micca ioMa allora chì hè? Ego? Ma cumu, ego ùn significa micca Io? Iè, hè Cuntinuà à leghje "I"

  • Anna Falchi
    by Redazione di Rebis in 13 / 12 / 2022

    Ùn sapia mancu ch’e aghju un’anima, immersa cum’è eru in u sforzu cutidianu di « campà ». Per curriri. Curriri pinsendu ch'ella era a to forza.Mai un dubbitu, un ripensu.Corri prestu ti rende forte è riesciuta.Vedi l'imaghjini di tè diventate un troncu scuru, carbonizatu da l'usu cuntinuu è secularu da una fucina chì pruduce dolore. L'ignorate. "Ùn sò micca mè. Nunda di Cuntinuà à leghje "Anime"

  • Episodiu di "Fingemu chì..." di l'11/12/2022, cù Fiorella Rustici è Nicola Bizzi
    by Redazione di Rebis in 12 / 12 / 2022

    Presentazione di u rumanzu iniziaticu di Fiorella Rustici : « È l'anima hà risvegliatu u so Diu » Cari amichi di u gruppu Rebis, ieri sera 11/12/2022 Fiorella Rustici inseme à Nicola Bizzi è Gianluca Lamberti à « Fingemu chì... » hà parlatu d'origine. di l'anima, di a struttura artificiale in quale vivemu, di a razza di l'Anghjuli Maghi Immortali da quale discendamu

  • Fiore eterico
    by Redazione di Rebis in 11 / 12 / 2022

    Sposa eterica, ballate sopra e parolle è vibrate oltre a freccia di i pinsamenti, in stu corpu materiale. I guardiani di u tempu guardanu orgogliosi i vostri sicreti, chì da generazione à generazione sò i tesori di i cercatori di a verità, l'unichi sposi. U matrimoniu sacru si faci cù u scambiu di cunniscenza trà u femine è u maschile, trà u visibileCuntinuà lettura "Fiore eterico"