C/o Studio Olistico, Viale Coni Zugna, 5/A – 20144 Milano Mi – Dimanche 12 avril – de 10,00 à 13,00 et de 14.30 à 17

Cumu a Mente Genetica altera a Comunicazione.

Siete tutti u vostru babbu ! Sembra a to nanna ! Quante volte avemu intesu sti frasi ? Ùn hè micca solu una critica velata di l'attitudini emulate da l'altri, ma l'evidenza di un mecanismu mentale in prugressu chì include i mudelli chì avemu usatu per sprimesi trà e dati trasmessi da l'eredità. In questi casi, a persona ùn hè micca cunuscenza di l'usu di mudelli di cumunicazione chì hà acquistatu geneticu è pò avè attitudini timide o aggressive, teme di fà un sbagliu, si senti inadegwate o inefficace senza esse rispunsevuli cumpletamente è conscientemente di questu. In fatti, a nostra manera di cumunicà, in più di esse stata amparata per imitazione, riceve un input assai più prufondu chì, precisamente per quessa, hè assai più difficiuli di sradicà.

A cumunicazione hè spressione simultaneamente à quattru livelli, chì ùn sò micca ugualmente evidenti : u primu hè u livellu di l'energia, chì ci face sente a situazione "in a nostra pelle", più o menu precisamente secondu e capacità perceptive di a persona; tandu u pensamentu entra in azzione, chì tira da i nostri ricordi, sia genetichi sia da a nostra sperienza di vita; dopu vene a spressione verbalizzata, chì hà sempre spaziu per migliurà; è infine sò inseriti i flussi di u sessu, vale à dì forme di pensamentu accumpagnate da l'emozioni di piacè chì, ghjunghjendu à u nostru interlocutore, portanu e stesse sensazioni piacevuli chì stimulanu u desideriu di sessu, d'esse coccolati è accettati. Hè impurtante di cunnosce sti forme di spressione in a nostra cumunicazione per capisce s'ellu sò veramente pusitivi è efficaci.

In fatti, a cumunicazione ùn hè micca solu u risultatu di sapè parlà bè, ma dinò di a capacità di esse prisente, di percive sè stessu, di l'altru è di l'ambienti in quale si trova, di sapè à sente è capisce ciò chì hè. ghjuntu à noi dissi, è à risponde bè da sapè cumu a nostra mente è u so miccanica u travagliu. U corsu furnisce l'arnesi per sviluppà a so propria cuscenza chì hè capace di osservà è capisce quale mecanismu mentale hè statu attivatu, per ùn esse micca affettatu da ellu, è chì ci permetterà di fà una bona cumunicazione sintindu à l'aise, senza sentu inadeguatu o inadeguatu. intimidatu da l'interlocutore, è sopratuttu senza perde e nostre energie vitali.

10 RAGIUNI PERCHÈ TI RECOMMANDEmu DI FIGURU QUESTU CORSO:

  1. Cunnosci i quattru livelli di cumunicazione
    Insegna à ricunnosce u tipu di cumunicazione chì si faci trà noi è u nostru interlocutore in tutti i so aspetti. Videremu chì parallella à a forma verbale, una modalità di memoria energetica è genetica hè ancu espressa, è amparà à osservà s'ellu hè pusitivu o negativu per noi, s'ellu hè ricaricatu è satisfacente o debilitante.
  2. Amparate l'impurtanza di e percepzioni in a cumunicazione
    Attenti à a cumunicazione energetica non apparente hè essenziale per purtà una conversazione in modu constructivu. Da a percepzioni pudemu intuisce i veri intenzioni di a persona chì ci parla è s'ellu ùn simu micca cuscenti di u scambiu d'energia chì si faci senza a nostra cunniscenza in una cumunicazione, risichemu di esaurisce o di dì o di fà cose chì ùn avemu micca veramente. vulè, cù insatisfazione cunsiguenti
  3. CAPITÀ COME I CONFLICTI DEPLETE A NOSTRA ENERGIA
    A cumunicazione incorretta hè spessu a surgente di cunflitti emutivu chì facenu chì a persona si sente male offendendu, causannu risentimentu, rabbia o calendu a so autoestima. Queste dinamiche, chì si trovanu spessu, ci facenu perdiri l'energia vitale, s'ellu sò inerenti in un veru episodiu chì succede in u presente o cunnessi à e registrazioni mentali di u nostru passatu è l'esperienze di i nostri antenati.
  4. OBSERVATE L'INTERFERENZA DI PENSAMENTI
    I nostri pinsamenti cumprumettenu a cumunicazione quandu li pigliemu cum'elli venenu da a nostra mente, senza filtrà è senza distingue s'ellu sò i nostri, o venenu da u nostru bagagliu geneticu, o ancu avemu copiatu da l'altri o da l'ambiente chì hè statu l'anfiteatru. di guerre, dittature è inquisizioni. Ogni reazione esagerata o inadegwata à a situazione attuale hè energicamente cunnessa à un episodiu passatu registratu in a nostra mente chì ci ghjunghje à traversu un pensamentu. Hè dunque impurtante di osservà se ciò chì pensemu hè esattamente ciò chì vulemu dì à quellu mumentu.
  5. IDENTIFICATE E MEMORI GENETICHE CHE NOS IMPEDANO
    Dopu avè amparatu à parlà per imitazione, hè normale aduprà certi attitudini, espressioni è idiomi di i nostri parenti, ma ùn hè micca nurmale s'ellu, ancu dopu avè osservatu, ùn pudemu micca truvà a nostra manera di cumunicà fendu i cambiamenti desiderati. Questu succede perchè i ricordi genetichi anu pigliatu a nostra vita chì ci facenu perde u cuntrollu di e nostre intenzioni cumunicative.
  6. ESCI DA I ROLI CHE NOS LIMITE
    Essa una mamma à u so maritu o u so fidanzatu inconsciente oblige l'altru à piglià un rolu cumplementariu, cum'è in questu casu u figliolu. Stu ghjocu di rolu, chì pò esse spressione in una vasta gamma di caratteri, restringe e pussibulità di scelte di cumunicazione limitate à e caratteristiche di u rolu investitu, impediscendu di truvà u modu ghjusta per dì cose chì puderanu invece risolve una situazione critica.
  7. RICONOSCE VIBRAZIONI SEXUALE
    Quandu ci truvemu a lotta in situazioni di a vita, spessu ricorremu à una forma di cumunicazione chì usa u corpu assai cù attitudini sensuali chì sò pieni di frequenze sessuale è messagi subliminali. Esse attrattu è assorbutu da queste vibrazioni, o l'utilizanu, ùn hè micca sempre vantaghju. U corsu spiegherà a meccanica mentale di l'ovu è u sperma è i miccanismi da quale certi modi di cumunicazione sò accumpagnati da l'attrazione sessuale è e cunsequenze chì provoca.
  8. RELAZIONI Trà A MODA DI COMMUNICARE È U NOSTRE CONCEPTU
    Una sperienza chì hà una forte influenza nantu à a nostra manera di cumunicà hè a nostra cuncepimentu. L'attu sessuale cù quale avemu statu cuncipitu marca una impronta da u principiu di a nostra vita chì ci farà seguità senza sapè un mudellu di cumportamentu è di cumunicazione finu à chì, identificendulu, pudemu cambià à u nostru bonu usu.
  9. FORMULATE BONA COMMUNICAZIONE
    Tutte l'infurmazioni datu in u corsu, chì vi farà capisce cumu è perchè cumunichemu in una certa manera, vi darà l'arnesi per cumincià à sperimentà una cumunicazione constructiva, efficace è satisfacente, senza creà cunflitti emutivu è salvaguardà a vostra energia.
  10. CREATE RELAZIONI SATISFANTI
    U corsu mette in risaltu e regule per una bona cumunicazione cum'è l'ascoltà attentamente, dà un feedback chì capisce ciò chì stai à sente, l'intenzionalità à fà si capisce, esse attentu à osservà l'interessu di l'altra persona per ùn abusà di temi chì ùn anu micca. implicali. A cumunicazione in questu modu migliurà e nostre rilazioni purtendu satisfaczione è amore in e nostre relazioni.

PÀ QUÈ VA U CORSO ?

  1. À tutti ! Perchè ognunu pò sempre migliurà in a so cumunicazione.
  2. À e coppie chì sò propensi à lite.
  3. À i genitori chì ùn ponu micca fà sente i so adulescenti.
  4. À quelli chì ùn osenu sprimesi in publicu.
  5. Per quelli chì ùn anu micca u curagiu di sprime a so opinione quandu hè sfarente di l'altri.
  6. Per quelli chì tendenu à esse distratti mentre ascoltanu.
  7. Per quelli chì ùn si sentenu micca.
  8. Per i prufessori, i patroni, i formatori, i cunsultanti.
  9. Per tutte e persone chì volenu capisce i fundamenti è i meccanismi energetichi di una bona cumunicazione per migliurà a so manera di spressione.

U CURSU hè UNIQUE perchè tratta l'azzione di cumunicazione micca solu cum'è una forma di spressione esterna, fatta di parolle verbalizzate, ma cum'è una forma di cumunicazione chì implica u scambiu di a nostra energia cù quella di l'altri, quella di l'ambiente chì ci circonda per l'avvenimenti. di quale ellu hà vistu cù u tempu, di i registri mentali genetichi è di a nostra cuncepimentu, toccu à l'aspetti, chì quandu si capiscenu in a so prufundità, ponu purtà cambiamenti pusitivi radicali.

Avemu cunsigliatu per:
Lecture du livre "Faites fonctionner bien votre esprit" de Fiorella Rustici - Macro Edizioni 2003

 

Durata di u corsu: 1 ghjornu: da 10.00 à 13.00 è da 14.30 à 17.00

Site: à Holistic Studio – Viale Coni Zugna, 5/a – Milan – MM2 Sant'Agostino
Abbonamenti: à mezanotte di u ghjovi chì precede a data di u corsu.
Per più infurmazione: chjamateci à u 339-1907714

 

Interessante nò?
Pigliatevi sta maravigliosa sperienza!