Tuttu ciò chì pensate poi crea è vi truvate à vive. Puderia esse bellu s'è tù saresti cuscente chì sì tù chì crea, perchè di sicuru saresti più attentu à i pinsamenti chì crea.
Per superà a stupidità intesa cum'è a mancanza di cunniscenza, ci vole à esse umili, perchè l'Umile hà Ochju per vede è Capisce.
A felicità hè esse sè stessu in u vostru Amore. A felicità ùn hè micca permette u dolore è u soffrenu per creà tante maschere di Voi, chì sò solu bugie.
L'amore versu sè stessu è l'altri genera Angeli di Luce. L'invidia è u risentimentu generanu Ombre è Demoni. U mo desideriu hè chì ognunu di noi sapi cumu creà parechji Angeli in a nostra propria mente Spirituale. È chì questu porta à elevà l'omu oltre u livellu di l'animali.
L'emozioni sò manciari per u pensamentu, è sò certamente una espressione di a vita. Ma attenti à ùn abusà di elli, ponu esse indigestible, ferite è portanu à l'infelicità cum'è una faccia. Invece, cultivate u vostru sè più prufondu, ùn vi tradirà mai!
A creatività ùn hè micca solu avè un talentu artisticu. A Creatività hè l'Arte di campà, di cumunicà è di sempre fà fora u megliu in sè versu a Perfezione, in tuttu ciò chì si faci. A creatività hè dinù campà ogni azzione o pensamentu in a vita, senza mai scurdà chì u strumentu artisticu per eccellenza SEI TU !
Sapete chì a Mente si trova. È avete ancu capitu chì quandu a Cuscenza si cunfunde cù a Mente, l'Essere Umanu ripete è recita tuttu u cuntenutu mentale senza sapè ch'ellu mente. Cusì, sè vo vulete guarì da sta malatia, sè vo vulete guarisce u pianeta è aiutà u mondu, pruduce quella gioia è quellu amore chì nutre tuttu ciò chì i vostri ochji spirituali riposanu.
In i tempi attuali, l'egoismu risicate di diventà u sentimentu capace di minaccia a crescita interiore di tutti, chì spergu invece di cuntinuà. Creemu ancu i nostri sogni di benessiri è di prosperità, ma ùn ci scurdemu ogni ghjornu di lascià un pocu di spaziu in i nostri cori, sprimendu un sognu ancu per l'altri.
Hè impurtante di ricurdà sempre chì simu in un mondu mentale è fisicu chì campa in u cuntrariu è chì, "aiutatu" da a TV, i prublemi di ogni ghjornu è l'autostima bassa, credemu chì ùn simu à l'altezza è vedemu sempre i nostri più brutti. parti. Cusì ogni ghjornu, ognunu di voi ricurdate almenu una cosa chì fate o avete fattu positivamente, per ùn scurdà micca a so bellezza.