A strada hè lampata per u ritornu à u so creatore

L'antropologi evoluzionisti ci avianu digià dettu chì eramu una razza animale ; tistimunianzi di sferenti camini religiosi è spirituali ci avianu digià dettu chì avemu avutu un'anima; ma chì avemu parechje ànime, una di quale hè l'animali, è chì a nostra ànima umana hè cusì dorme è inconsciente chì ùn pò micca passà e teste chì hà da affruntà in e dimensioni di l'altru mondu per a so evoluzione, aghju lettu solu in u livre de Fiorella Rustici "È l'Anima hà svegliatu u so Diu".

Dopu à parechji essais, in quale spiega u funziunamentu di a meccanica mentale ch'ella hà scuperta, chì regulanu a struttura artificiale in u quale campemu, Rustici scrive u so primu rumanzu iniziaticu, definitu cusì da l'autore perchè ind'ellu descrive l'impurtanza di principià à uttene di dumande per truvà e risposte chì ponu esse truvate solu in u divinu in noi, è cusì svegliate.

"Se ci facemu dumande, facultemu a nostra cuscenza spirituale, chì hè l'unica parte di noi chì hà a capacità di osservà, percive è truvà risposte à e riflessioni nantu à a so storia", spiega Fiorella. "Questu hè u percorsu iniziaticu chì unu deve piglià in a vita per cuntinuà in e dimensioni post-mortem, perchè ci truveremu listesse cose ".

"Ùn finisci micca tuttu quandu u corpu mori. Ci hè ancu assai da fà per migliurà è pudete aduprà a vostra vita per ricercà perchè è guadagnà a cuscenza, è poi riporta u mudellu à a dimensione di a morte, chì hè stata creata artificialmente esattamente cum'è quellu chì vivemu ".

Dopu avè vissutu personalmente una sperienza vicinu à a morte, Fiorella s'hè stabilitu u scopu di aiutà l'ànime umane in u so percorsu evolutivu sparte l'esistenze è e dimensioni ch'ella hà vistu è dà cusì un missaghju di speranza à l'umanità :

"È l'Anima hà svegliatu u so Diu" hè un rumanzu chì principia, digià da u primu capitulu, cù a morte di u prutagunista : un omu cumunu chjamatu Ugu. A storia narrata, infatti, ùn si riferisce micca à l'esistenza ch'ellu hà campatu nant'à sta Terra, ma à a strada di a crescita è à e prove è ostaculi chì a so ànima umana avia da superà, dopu ch'ella s'hè staccata da u so corpu fisicu è in grandezza oltre.

Un libru unicu di u so tipu, riccu di cunniscenze esoteriche, chì ùn hà micca indulgenza à rivelarà a verità evidenti ma dura è chì frantuma assai di l'illusioni umane, ma chì mostra un modu chì, s'ellu hè capitu, cunnisciutu è esploratu, purterà à a riunificazione di l'ànima umana cù quella parte divina uriginale da quale venemu tutti, ancu s'ellu in modi diffirenti.

A Mente per Fiorella Rustici ùn hè micca una definizione di l'estrazione psicologica ma hè un cuntainer enormu di dati, sperienze, cunniscenze, archivi storichi arregistrati chì venenu prima di a furmazione di u nostru sistema sulari è i so universi paralleli. Capisce i miccanismi di funziunamentu di a struttura artificiale cumplessa in quale campemu è chì hà una vita propria, è chì pò esse mantinutu grazia à una quantità enorme di energia chì furnimu cù e nostre emozioni pusitivi è negativi attraversu e nostre sperienze.

Sapendu cumu funziona hè vitale. Parlemu di milioni d'anni terrestri prima di truvà una parte di a nostra genesi ind'è e scimmie, da quale credemu sempre di discendenza, quandu invece i nostri urighjini sò assai più remoti è diversi; è per furtuna più lusinghiera.

Allora avemu capitu perchè e lege chì regulanu l'energia mentale cuntenenu a chjave per capiscenu tutte e nostre dumande storiche è filusòfiche, i nostri prublemi persunali è ciò chì ùn avemu micca capitu in a nostra relazione cù l'altri, ma ancu tutti i sicreti inimaginabili di ciò chì hè, è ciò chì era, u nostru Essere, da u principiu di a so esistenza primordiale, da u primu big bang à oghje, è in i diversi multiversi attuali è futuri sempre inconcepibile.

U libru "È l'anima si svegliò u so Diu" tratta cù una prufundità inusual u viaghju di e diverse anime chì venenu à campà à traversu u corpu fisicu umanu di u prutagunista Ugo. U prucessu di isse ànime hè cuntatu in u libru di Rustici cù una lucidità qualchì volta spaventosa, chì ùn lascia micca spaziu à alcunu scontu nè illusione. Ognunu di elli hè inclusu in un percorsu chì hè u risultatu di l'errori fatti in a so vita è duverà superà ostaculi è prucessi per ghjunghje à l'obbiettivu bramatu di a redenzione è l'ultimu svegliu, è ancu a ricuperazione di l'energie chì anu persu o degradatu durante a so longa esistenza. À traversu indizi, aiuti è una grande vuluntà di capiscenu, l'ànima umana ritrova a so longa vita trà e diverse vite è ritrova a so essenza originale cum'è Angel Magician of the Immortal Gerarchies, chì appartene à tutti noi.

Hè una guida di viaghju indispensabile per quelli chì ùn volenu micca persu in u territoriu inesploratu di l'oltre, ma hè sopratuttu. una guida per capiscenu i meccanichi chì guidanu a nostra vita senza chì ne ne sapemu, Perchè e lege chì guvernanu e diverse dimensioni sò listessi, è u funziunamentu di a meccanica mentale chì Fiorella palesa in u so libru sò utili per capiscenu assai cose chì spessu ci anu lasciatu senza risposta.

Truvemu chì cunfundemu l'evoluzione cù a tecnulugia à u detrimentu di a nostra essenza spirituale è chì a vita dopu a vita senza cuscenza ùn ci porta solu à sguassate a nostra Essenza di Vita cù a prospettiva di una prossima vita chì serà sempre più degradata è inutile.

Cum'è Dante hà dettu, per ghjunghje in u Paradisu ci vole à passà per l'infernu, è Rustici ci porta à spassighjate in l'infinite dimensioni chì precedenu i Campi Elisei, fornenduci un librettu d'istruzzioni assai utile.

Fiorella, detallendu u viaghju di l'ànima in daretu, dà un rigalu d'amore à l'umanità. Ci face capisce cumu avemu degradatu per finisce cum'è una ricarica d'energia per i corpi di carne in quale campemu cum'è umani è l'ambiente in quale esistimu. Si apre una porta per vultà ind'è induve avemu vinutu. A strada hè tracciata. A seguita significa ritruvà è ritruvà a nostra storia chì avemu scurdatu cumplettamente, per ritruvà u nostru Diu internu, u stessu Creatore da quale discendamu.

U modu hè di sveglià u nostru divinu per mezu di a nostra cuscenza è l'anima umana, per cunnosce i miccanismi di a struttura artificiale in quale vivemu, uguali à quelli di a dimensione extraterrestriale, per ùn avè micca intrappulatu in l'incuscenza. Fate dumande cum'è una espressione d'amore versu noi stessi è ùn cercanu micca risposte fora di noi, crede tuttu ciò chì ci hè dettu senza verificà, cum'è u Buddha hà insignatu, hè u stimulu per truvà e nostre risposte internu cuntattendu u nostru divinu.

"Questu significa amà sè stessu".

Amate l'un l'altru.

Bonu viaghju di ricerca à tutti.

Simon Valesi
Bloggers Rebis Group

Video di una presentazione di libru maravigghiusu "È l'Anima hà svegliatu u so Diu" di Fiorella Rustici cù l'editore Nicola Bizzi è Gianluca Lamberti a Fingemu chì...

Articulu publicatu u 23/12/2022 in a rivista in linea holisticmap.it

L'antropologi evoluzionisti ci avianu digià dettu chì eramu una razza animale ; tistimunianzi di sferenti camini religiosi è spirituali ci avianu digià dettu chì avemu avutu un'anima; ma chì avemu parechje ànime, una di quale hè l'animali, è chì a nostra ànima umana hè cusì dorme è inconsciente chì ùn pò micca passà e teste chì Cuntinuà a leghje "U caminu hè tracciatu per u ritornu à u so creatore". 

Generatu da Feedzy