Per dà direzzione à u so avvene in questa vita, è ancu in quella dopu.

Cunferenza di Fiorella Rustici

Eppuru orientali, a lege di u karma hè cunnisciuta, per mezu di pruverbii è dici populari, in ogni angulu di u pianeta. Ancu in Italia hè statu pussibule di osservà, di verificà è di immurtalizà cù certi pruverbii : chì a face, aspetta ; coglie ciò chì sumina; quellu chì ferite da a spada perisce; chi Seeds ventu coglierà tempesta. Quessi sò solu unipochi di i ditti pupulari chì cercanu di spiegà à noi cumu, dopu à un'osservazione sàvia è obiettiva di i fatti, hè irrefutabile di ammette chì tuttu ciò chì facemu hà a so cunsiquenza.

Ci hè una spiegazione quasi matematica à u fenomenu, certamenti fisicu. Ci spiega Fiorella Rustici chì, in i so quarant’anni di ricerca nant’à u rapportu trà a mente è a cuscenza, scopre chì, in più di quelle fisiche, chimiche è biologiche, l’energia mentale hà ancu e so lege essenziale. Il parvient à les classer et à définir, et les appelle Mécaniques mentales pour leur caractéristique de se répéter à travers un schéma mécanique de cause à effet, dépourvu de conscience, de sens critique ou de jugement, et qui ne donne aucune possibilité d'intervention à la volonté du persona ch'ellu ùn hè micca cunnisciutu.

"Questu hè u prublema più grande chì l'umanità hà da affruntà", dice Rustici, "perchè sti liggi sò sottumessi è determinanu tutti l'aspetti di a nostra vita. Acquistendu a cunniscenza per monitorallu, pudemu risolve eventuali cunflitti emotivi imprevisti è indesiderati. Quandu avete capitu u funziunamentu di a meccanica mentale, chì sò a causa di tuttu ciò chì vivemu, evitemu u restu, chì sò solu e cunsequenze ".

Tuttu ciò chì hè purtatu à l'esistenza, da un pensamentu à un'emozione o un'azzione, crea una onda d'energia concentrica, cù u so propiu cuntenutu è a freccia di vibrazione, chì hà una risonanza è una forza di propagazione in l'universu chì finiscinu per vultà sempre à a so fonte creativa. , u so centru. Esse cuscenti di ciò chì crea, dunque, diventa essenziale per dà direzzione à u vostru avvene. Inoltre, postu chì hè energia, ciò chì si mette in esse ùn si ferma micca cù a morte di u corpu, ma cuntinueghja ancu in l'espressioni di a vita in quale si ritruverà à piglià forma.

U pirdunu, per esempiu, hè a più alta espressione d'amore chì pudemu avè versu l'altri è soprattuttu versu noi stessu. Mette stu tipu di forza in azzione pò purtà un effetti straordinariamente inaspettati.

Vi aspittemu à vede à a cunferenza ! Vennari 3 d'aprile 2020

C/o Associu Ottavo Senso, Via Desenzano 8 – 20146 Milan Mi