Avemu intesu parlà di a lotta eterna trà u Bonu è u Male per millennii. È hè sempre discututu oghje. Hè un tema trattatu à tutti i livelli : in scritti di ogni tipu (filosoficu, scientificu, suciulogicu, puliticu, religiosu) è in dibattiti o cunversazione di ogni ghjornu.
U mutivu di parlà hè chì sta lotta hè sempre assai calda. Un scontru cuntinuu, in u quale, fighjendu da vicinu à u livellu chì avemu ghjuntu (caratterizatu da una mancanza spessu cumpleta di valori spirituali) "Evil" hè finu à avà, facendu littiralmenti, cum'è dicenu, "maestru".
In realità, l'uppusizione di ciò chì chjamemu "Malu" à ciò chì identificemu "Benu" ùn hè micca una lotta trà duie entità astratte, in qualchì manera supiriori à noi, ma A LOTTA ETERNA Trà quelli chì anu una CUSCENZA È QUELLI chì ùn anu micca. L'HA PERCHÈ ÙN L'HA ANCORA SVILUPPATA.
Avè una Cuscenza significa avè è capiscenu, dunque sapè, una seria sana di cuncetti (Justizia, Spiritualità, Evoluzione, Amore, Bonu, ...) chì quelli chì sò inconscienti (vale à dì micca Cuscenti), però, ùn anu micca pussede, vale à dì ùn anu micca. ùn hè ancu purtatu à u livellu Cuscenza.
Hè a Cuscenza di l'individui chì face BEN. In fatti, quand'ella hè prisente in una persona, a Cuscenza si dumanda « i perchè » di l'esistenza, di sè stessu, di a vita è di a morte : vole sapè, cerca e cause di l'avvenimenti, ùn si cuntenta di l'apparenza nè di l'eventi. ciò chì si pò dì. Ellu voli una verificazione diretta è persunale.
A cuscenza pò osservà è osservà sè stessu in i so cumpurtamenti è capisce quandu si sbaglia. Soprattuttu, hà u desideriu di curregà e cose sbagliate ch'ellu hà fattu è di aiutà o "compensà" e persone chì sente chì hà fattu male, di riscattà. A cuscenza hè umile è ùn si senti micca "inferiore à l'altri" o "stupidu" quandu si scusa. Hà u curagiu di cambià a so vita quandu hè necessariu perchè si senti prutetta da ella stessu è per quessa ùn hà micca paura di i cambiamenti.
Induve ci hè a Cuscenza ci hè l'Amore, un sintimu di Ghjustizia è u Desire per un migliuramentu constante. Sta migliione pò esse ottenuta per via di a strada principale di l'Aiuti: sia in una piccula scala, in l'azzioni di ogni ghjornu realizate in cuntesti di vita abituale (famiglia, travagliu, tempu liberu), sia in grande scala, in l'esfera suciale, cù a lotta. avanti per ottene a Ghjustizia per sè stessu è per l'altri.
Fighjemu in u circondu : ci sò parechje chì aiutanu concretamente i so spezii è cercanu d’aumentà u livellu di benessere cullettivu è individuale. Pensemu, frà altri, à quelli chì s’impegnanu à stabilisce a pratica di l’agricultura biulogica. À quelli chì ùn sò micca d'accordu cù l'usu inconsiderate di l'OGM. À quelli chì travaglianu dura per prutege l'animali è, per esempiu, decide di diventà vegetariana è cusì cessà di manghjà i so cadaveri, liberendu cusì risorsi agriculi chì ponu esse ridiretti da l'allevamentu à u cunsumu umanu in i paesi di terzu mondu. Pensemu ancu à tutti quelli chì prutegge e fureste, i parchi, l'oceani è i mari, u patrimoniu naturali è culturale.
E i milioni di VULUNTARI chì aiutanu i bisogni, i disabili, i malati vicinu à a morte, i tossicodipendenti, l'alcoolichi, l'anziani sulitati, quelli chì ùn anu micca abbastanza cibo per sopravvive ? Chì ci hè di quelli chì rinuncianu à u so benessiri per purtà un aiutu concretu à quelli chì campanu a guerra nantu à a so propria pelle povera è sbattenu cù a fame, a mutilazione, a mancanza di medicine è tutte l'altri brutture umane chì sfurtunatamenti hè a vita di ogni ghjornu di milioni di ghjente in tuttu u mondu, ghjente chì pò solu gridà per a Ghjustizia ?
U grande travagliu di tutte e persone chì anu una Cuscenza presente è attiva in elli hè evidenti. Hè una Cuscenza chì cerca di creà cambiamenti in u mondu è di ristabilisce a fiducia è a speranza à tutti quelli chì l'anu persu è anu cessatu di crede in sè per via di i prublemi seri chì soffrenu.
U POPLU DI BEN sò quelli chì cercanu di creà BELLEZZA in u mondu: qualcosa chì solu l'Amore Spirituale pò fà. Ma accantu à u Popolo del Bene, à mezu à i so cumpunenti, ci sò OGNI SENZA CUSCENZA, chì invece cuntinueghjanu à perpetuà a so mancanza di cuncetti pusitivi.
È sta mancanza si riflette in u so modu di vita è in l'azzioni sbagliate chì riproducenu à tutti i livelli: famigliali o suciali, sfracicà quelli chì li circundanu, schiavi di l'individui à a droga, u fumu è l'alcoolu, pruvucannu è manipule guerri, purtendu a vivisezione nantu à l'animali, aduprendu l'omu cum'è porcellini d'India per i medicini, radiazioni è sustanzi altamente tossichi per l'organisimu, creendu è mantene a fame in u mondu, a viulenza etnica, pulitica o religiosa è cusì.
Truvemu l'ARMY OF EVIL assai feroce in a nostra sucetà, perchè hè stabilitu in u nostru cervellu ogni volta, per mancanza di Cuscenza, ci sottumettemu à l'azzioni cù quale ci rimpiazza è à e scelte chì duvemu fà liberamente in a nostra vita. In questu modu si forma a nostra esistenza in u nome di u cunsumu, u sessu promiscuu è senza amore, u putere è u successu, l'opportunismu, u benessiri materiale cum'è un fine in sè stessu, l'alimentariu cum'è una pura fonte di piacè fisicu, e sensazioni da a droga.
Tutti i valori chì piglianu a manu suprana in quelli chì ùn anu ancu sviluppatu a so propria cuscenza è in quelli chì, cum'è a Cuscenza, sò solu un ... neonatu.
U VOID LASCIATA DA A MANCENZA DI CUSCENZA hè in fattu PIENA da questi CONCEPTI MENTALI tutti centrati in a MATERIALITÀ, altamente DESTRUTTIVA, chì vanu in uppusizione à i valori spirituali di una persona chì hà Cuscenza.
DA STA DIVERSITÀ DI VALORI VIENE A LOTTA ETERNA Trà U BEN È U GAU. UNA LOTTA Trà ETICA (BENA) È ANTIETICA (GAVINA), Trà BELLEZZA È BRUTTA, Trà SPIRITUALITÀ È MATERIALITÀ, Trà QUELLI RESPONSABILI DI I SORI ATTI È QUELLI ÙN SONU (a parolla "rispunsevuli" vene da u verbu "rispunse"). ).
Per a persona chì ùn hà micca Cuscenza, ancu uccidendu un omu, scaccià un zitellu in a spazzatura, affamate populi interi, violà donne o zitelli, cummerciu d'arme, ùn crea micca sensu di culpabilità o rimorsu, perchè hè cum'è andà manghja è beie, hè "parti di a vita". Ancu a pruduzzione di mine in forma di ghjoculi destinati à mutilà i zitelli hè parti di a nurmalità di l'individui inconscienti. Ùn trovanu nunda di stranu in questu. In u so capu ùn ci hè nunda chì hà un valore più altu o particulari; ùn ci hè nunda chì pò esse cunsideratu "sacru" in ogni modu.
Tuttu si riduce à una lotta per a sopravvivenza o u putere, induve per ghjunghje u scopu ùn importa micca s'ellu ci vole à tumbà, distrugge, ammalatu, soffre, ecc...
A mancanza di Cuscenza rende una persona sterile, secca, senza amore per sè stessu o per l'altri. Ùn permette micca u so cuntrollu tutale di e so azzioni, pinsamenti, parolle è invece u so sughjettu à i so ricordi cuscenti o inconsciente, dunque di a so mente. In corta, a mancanza di Cuscenza rende l'Omu peggiu in u cumpurtamentu di parechji animali in u nostru pianeta.
Una ghjovana Cuscenza, continuamente bombardata da falsi valori cum'è u putere, l'opportunismu, u sessu, pò, in un mumentu di debule o insicurezza, cede à l'adulazione è falà di novu trà i ranchi di "Evil".
I tentazioni ponu esse assai forti, ma quelli chì anu sviluppatu a so propria Cuscenza ùn deve micca, per rinfurzà, chjusu in un monasteru o diventà un eremita, altrimenti quale hè lasciatu à cambià u mondu per u megliu? Hè megliu à stà nantu à u campu di battaglia è luttà contr'à u male ogni ghjornu, ricurdendu chì per fà più forte cum'è Cuscenza hè BASIC per cuntinuà à realizà azzioni currette è etiche per noi stessi è per l'altri chì creanu l'amore, a speranza, u desideriu di reagisce. à e difficultà di a vita.
È tandu, una altra cosa assai IMPORTANTE hè di sapè cumu travaglia a nostra mente, purtendu à un livellu CUSCIU, perchè hè ella cù i so miccanismi (scunnisciuti à a maiò parte di a ghjente) chì ponu fà cede à l'attrazione di u male è fà perde. in l'obliu, elli stessi. Stu oblicu hè soprattuttu causatu da u pussessu (desiratu è realizatu) di a materia (soldi è beni in generale) è da a presunzione d'avè un putere superiore (sopra l'altri è sopra a vita) grazia à u so propiu mentale è à u detrimentu di a Cuscenza. .
A MENTE NON HA CUSCENZA DI U SEU. Sapendu a mente è cuntinuà à fà l'azzioni chì aiutanu à noi stessi è à l'umanità nutrirà ancu e persone chì appartenenu à u Populu di u Male, chì svilupparanu più è più Cuscenza in sè stessu. Hè in a natura di a Cuscenza di circà per sè stessu è per l'altri Amore, Gioia, Vita, a Luce di a Ghjustizia, e so caratteristiche originali divine. Allora u Popolo del Bene deve travaglià ancu di più per chì u novu millenniu hè IN L'INSEGNamentu DI U Sviluppu di a CUSCENZA in tutti quelli persone chì ùn anu micca ancu trovu cuntattu cù a so PARTE DIVINA.
E persone chì in a so inconscenza portanu un prugramma di valori mentali chì invariabilmente hà purtatu à l'autodistruzzione è à un prucessu sempre più accentuatu di involuzione spirituale.
In fatti, induve ùn ci hè micca Cuscenza, ùn pò esse micca evoluzione spirituale.
Fiorella Rustici
(Articulu publicatu in a rivista OLTRETUTTO di lugliu 2002)