U putere di l'emozioni

Noi umani campemu nantu à l'emozioni; sò una vera lingua non verbale chì avemu aduprà ogni ghjornu, spessu inconsciente, per rilancià à l'altri è à u mondu. Usemu pinsamenti, parolle, gesti, ma l'emozioni sò l'ingredientu principale di ogni cumunicazione o statu di esse.

Avete mai dumandatu quale hè u so putere? Avete mai veramente sperimentatu questu?

Ne parla Fiorella Rustici in u so Fate a vostra mente travaglià bè 

Editore di Macros Web

 

Fate a vostra mente à travaglià bè

Fate a vostra mente à travaglià bè - Libru

Emuzioni è e so melodie

Tuttu hè vibrazione, freccia è sonu, è dunque ancu noi, quandu avemu l'emozioni, pudemu pruduce melodie d'amore o distonia è rumori.

Ciò chì hè sicuru hè chì quandu facemu azzione cù amore, sentimu empatia versu l'altri, a natura, l'animali, o quandu aiutamu à qualchissia cù amore è rispettu, pruduciamu. melodie d'amore cù queste alte emozioni è, quandu a persona o l'ambiente li riceve, risponde cù una altra melodia d'amore è a vita, l'equilibriu è a gioia sò prudutte.

A nostra cuscenza spirituale hè prisente quandu pruducia musica melodiosa, è ancu quandu riesce à truvà suluzioni à i prublemi chì scontru in a nostra vita, o quandu si capisce chì hà fattu qualcosa di sbagliatu è trova creativamente e solu suluzione cum'è rimediu per ricreà. a ghjustizia induve l'hà pigliatu cù i so errori è riporta quelli soni d'amore chì a facenu in unione cù l'inseme.

Cunflitti emotivi

Siccomu ùn simu micca solu un omu, ma ancu una spezia d'animali, sta parte di l'animali, in particulare quella di mammiferi, tende à fà campà assai. cunflitti emotivi in a nostra vita, è portanu distonia è rumori à i nostri melodi induve l'amore hè per un mumentu scurdatu.

Sfurtunatamente, avemu tendenza à sbaglià sti emozioni cunflittu cum'è "umani" è naturali per noi, senza capisce chì in quelli mumenti. ùn simu prisenti cù a nostra cuscenza per osservà ciò chì hè veramente accadutu à noi è perchè avemu sperimentatu quellu cunflittu emutivu. Cum'è què Restemu ingabbiati in mudelli di cumpurtamentu di a nostra mente animale chì sò sempre listessi; in fatti, avemu a tendenza à spirimintari li stissi emozioni, pinsamenti e moods in parechje situazioni differente, chì cunsuma a nostra energia vitale è ùn ci facenu scioglie nunda, ma solu nutriscia noi stessi è dunque sò in fattu mudelli mentali parasitari.

Pensemu per esempiu di quandu pruvemu paura di: In quante situazioni diverse avemu sempre sentitu quellu tippu di paura cù i stessi emozioni, umore è pinsamenti ?

U timore è u timore sò toni emotivi carattarizati da un livellu assai bassu di vibrazione.

Qualchissia stuccatu in stu tonu hà spessu:

  • A paura di ùn esse accettatu
  • Paura di more
  • A paura di fà male
  • A paura di esse abbandunatu
  • A paura di ùn esse abbastanza bè
  • A paura di ghjudiziu
  • Scantu di u bughju
  • A paura di vulà in aviò...

Esse stuck in stu tonu emutivu è soffrenu continuamente da i so effetti spessu porta à una perdita cumpleta di fiducia in sè stessu.

Se ci pensemu, ùn hè micca normale sente sempre e stesse emozioni in diverse situazioni cum'è un discu incantatu, ma questu succede perchè i cunflitti emutivu dà origine à mudelli di sentimenti veri, di sentenu è di pensà chì sò sempre listessi è, s'ellu ùn avemu micca aduprà a nostra cuscenza spirituale per esce da elli è trasfurmà sti distonii in melodie d'amore, ci feranu brutalizà in i nostri valori spirituali è murali.

Rumpendu a muffa

Perchè ci fermamu in l'emozioni di i nostri cunflitti?

Avemu da cunsiderà chì a nostra mente di mammiferi ci impone un cumpurtamentu di l'animali dettatu da a ghjerarchia di u gruppu chì u cuntrolla, in quale ci sò regule strette di sopravvivenza di a spezia (ubbidienza à u capu di u pacchettu, lotta trà masci alfa, seguitori, prutezzione. di u tarritoriu, regule di ripruduzzione, adattazione à l’ambiente…) è quellu chì ùn li rispetta micca soffre a morte o l’isolamentu in cunseguenza. Cù sta parte di l'animali chì campa in noi, avemu sottumessu e so regule gerarchiche di cumportamentu senza rializà.

Videmu assai bè, per esempiu, in i cunflitti emotivi chì avemu avutu quandu ùn simu micca accettati da qualcunu o da un gruppu d'amici o di travagliu, quandu si battemu per u territoriu cù altri condomini, quandu simu marginali, quandu avemu a paura di mori o senti solu, perchè ùn simu micca curati, amati o scelti da qualchissia. Esprimemu questi cuntenuti emotivi tipicamente mammiferi cù cunflitti umani chì facenu parte di a nostra mente animale.

Sò cunflitti emutivu chì sò creati in noi quandu ci sottumettemu à e regule senza oppunà o quandu l'altri ci attaccanu s'elli vedenu chì, ancu senza esse cuscenti, andemu contru à a logica gerarchica di u cumpurtamentu chì regula a sopravvivenza di l'animali.

Allora simu depressu cum'è l'animali ùn hè più capu di u pacchettu è lasciatu solu perchè hè vechju o scunfittu da un novu masciu alfa, avemu a paura chì qualchissia minaccia a nostra sopravvivenza, reagisce male quandu ci vuleria à ghjucà un rolu diversu. quella di gregaria, forse più creativa, ma ci hè impeditu...

Ci sò parechje emozioni chì credemu sò i nostri è ùn pudemu micca trasfurmà. Quandu, invece, a nostra cuscenza spirituale hè presente è attiva in noi cù a so osservazione è a so creatività, trova suluzioni per trasfurmà i stati emutivu chì ci disturbanu è ci facenu agisce è ritruvà gioia è serenità.

Avemu da tene sempre in mente chì quandu ci truvamu in un tonu emutivu hè solu perchè ùn cunniscenu micca a meccanica mentale in quale avemu cascatu. è perchè, in cunseguenza, ùn sapemu micca ciò chì l'azzioni da fà per ritruvà.

In questu casu, hè assai impurtante di cumincià à dà un pocu di regule di vita. L'azzione hè a chjave per ritruvà in cumunicazione cù a vostra propria realità. In questu modu, si pò principià à osservà sè stessu è capisce quandu unu hà cuminciatu à sperimentà un certu tonu emutivu, è l'energia pusitiva creata da l'azzioni currette pigliate permette di ricunnisce à a gioia di esse è sguassate u dulore.

Allora amparemu à esse felici è à aduprà a nostra cuscenza spirituale, osservendu noi ogni volta chì avemu un cunflittu emutivu : dumandemu à noi stessi s'ellu hè quellu cunflittu va contr'à a ghjerarchia di cumportamentu di a nostra parte animale è ricurdemu chì ùn simu micca animali ma umani è noi deve cumportà cusì, pruvà à truvà una soluzione empatica è ghjustu per esce da i schemi cunflitti, cusì chì avemu principiatu à cantà di novu e nostre melodie d'amore. 

Fiorella Rustici